‘krant van de ziel’ Mensen

De mens is…

Sociaal, abnormaal, massaal , en verstaan enkel hun eigen taal.

Zijn verbaal , banaal, en soms glad als een aal.

Soms lief , een dief , een junk op grief, of duwen u van een klif.

Zijn soms trage, meeslepende ego vragers, die je  helemaal niet kunt verdragen.

Ze komen soms enkel  maar klagen, en zorgen voor grijze levensvragen.

Het is een kudde met grillen, waar je je tijd insteek zonder het te willen.

Ken  je mensen die hun  liefde met jou delen, hou ze dicht bij je hart, en tracht hun liefde niet te verspelen.

Want of je het  nu wilt of niet, sommige brengen nu eenmaal plezier en anderen verdriet.

En voor zij die willen weten of ik hen mag, kijk gewoon naar mijn glimlach.

De mens is…

Agressief, passief, bewust of super actief

Zonder het te willen, zitten ze aan uw vriendin haar billen.

Dat zijn de deze die moet je verbannen ,ook al heb je geen haar op u tanden.

Anders spelen ze met u ballen en gebruiken ze deze om te voetballen.

En probeer niet te vallen, voor deze die u trachten te veranderen. Want zonder het  te weten of te willen ,leef je ziel met andermans grillen.

De mens is

Een lopend wrak, op zoek naar het eeuwig leven bij de dokter en zijn dure grap

Je kan nu alles aan een mooi prijsje krijgen, billen, tieten, zelf kinderen gemaakt door Indische leg eieren.

En laten we niet vergeten,  het besmeuren van moeder natuur, want vervuilen is een algemeen plezier.

Ja, we vermoorden planten en dieren, net als het  drinken van  wijn en bieren, dit enkel om onszelf te vertieren

We verlogen onze afkomst, en daarom zien we gene toekomst.

Luister  naar de inhoud van deze tekst en ik beloof u de oplossing is op de juiste weg.

Want waarom benijden van de anderen, zonder zelf te willen veranderen.

Enkel  de slechte dingen in anderen te zien, en zich afvragen wat deze verdient.

De mens is

Een beest dat alsmaar loop te klagen ,over het weer en zijn betalingen.

Rijden rond in een grote kar, dit enkel om aan de andere te tonen ,wat volgens de wet niet mag.

Ze dragen meestal een masker op hun gelaat, net uit een goedkoop straattheater ,van de oude zeerover met een houten been en een witte baard.

Ik ben gewoon mezelf, zeg wat ik denk en hou van slam.

Draag het hart op de tong ,heb je daar problemen mee, maak kennis met het getril van mijn long.

Nee, ik wil jullie niet overtuigen een goed mens te worden.

Het enigste wat je jezelf moet afvragen, is het leuk om  eenzaam te sterven op zonnige dagen.

De mens is een raar wezen  en ik kan het weten, want ik ben er ook ene.

Geef een reactie

