‘krant van de ziel’ Spam

Je kwam ongevraagd mijn mailbox binnen, tijdens dat je  razendsnel verspreidde over mijn adressenlijst in firefox.

Je kwam overmatig veel voor in de berichten van die dag, terwijl je reclame bracht voor mijn koopgedrag.

Je bracht alles behalve een lach, met de inslag van je  winstbejag tijdens de prijzenslag in mijn mailgedrag.

Nu ben ik aan het klagen over vragen over hoe mijn e-mail je spam moet verdragen.

Ik vulde onbezorgd mijn e-mail op je bank formulier in,  en antwoordde je spontaan met de openingszin.

We bezorgen u gratis spam terwijl jij aan het mailen bent.

Geef een reactie

